Employed / Employers / Events / 02 Dec 2020

18. in 21. december 2020 - Facebook oglaševanje

V sklopu Kompetentne Slovenije vas vabimo na e-delavnico o Facebook oglaševanju (osnovno in napredno). Delavnico bo izvedel Jure Veber.

KDAJ: 18. in 21. december 2020 od 9. do 12. ure (obvezna udeležba na obeh terminih)

KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico

VSEBINA:

1. dan - Facebook oglaševanje - osnovno

  • Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo Facebook oglaševanja?
  • Kakšna je povezava med potrošnikovim odločevalskim procesom in Facebook oglasi?
  • Kako oblikujemo strategijo za Facebook oglaševanje?
  • Kakšna je struktura računa pri Facebook oglaševanju?
  • Kakšni tipi kampanj so na voljo in katere oblike oglasov nam Facebook ponuja?
  • Kakšne omejitve moremo upoštevati pri oblikovanju Facebook oglasov?
  • Kakšne možnosti ciljanja nam ponuja Facebook oglaševanje?
  • Kako merimo uspešnost Facebook oglaševanja?

2. dan - Facebook oglaševanje - napredno

  • Kaj je Facebook pixel, zakaj je pomemben, kako do njega dostopati in kako preveriti njegovo pravilno implementacijo?
  • Beleženje konverzij na Facebooku - razlika med standardnimi dogodki (standard events) in konverzijami po meri (custom conversions).
  • Postavljanje in uporaba list za ponovno trženje (remarketing).
  • Postavljanje in uporaba podobnih občinstev (lookalike audiences)
  • Kako pridobivati nove kontakte za vaše podjetje s formatom oglasa Lead Ads, kjer lahko uporabniki že na samem Facebooku oddajo kontaktne podatke?
  • Kako beležiti konverzije iz Facebooka, če kontakte pridobivamo na spletni strani?
  • Kako pravilno označiti Facebook oglase z UTM parametri in spremljati rezultate v Google analitiki.
  • Kako sočasno testirati več kreativ in tekstov s formatom Dynamic creative ter kje preveriti rezultate?
  • Sekvenčno ponovno trženje (remarketing).
  • Optimizacija oglaševalskega proračuna na ravni kampanje (CBO) vs. na ravni oglasne skupine (ABO). Pros & Cons.
  • Planiranje oglaševalskega proračuna.

PRIJAVA

O IZVAJALCU:

Jure Veber je strokovnjak za oglaševanje na različnih digitalnih platformah. Večletne izkušnje je pridobival na strani naročnika storitev, zato je odličen sogovornik in pozna potrebe tako naročnika kot trga. Na Red Orbitu je vodilni pionir pri osvajanju novih in porajajočih se digitalnih platform in storitev. Jure se lahko pohvali tudi z nazivom Certified Digital champion, ki mu ga je podelil Google za uspešno zaključeno ekskluzivno izobraževanje o uporabi strojnega učenja v oglaševanju.


Napovednik prihajajočih delavnic Kompetentne Slovenije si lahko ogledate tukaj.

Delavnico sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Contacts

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

All contacts
Na vrh strani