Moderirana spletna srečanja - KompetentKAFE potekajo ob sredah od sredine maja do konca junija 2021, vsakokrat na drugo temo.
V procesih kadrovanja / iskanja zaposlitve slej ali prej pridemo do točke, ko se izpostavijo finančna pričakovanja. Če komunikacija v tem segmentu ni iskrena in odkrita, so temelji, na katerih naj bi se gradilo medsebojno zaupanje med delodajalcem in zaposlenim, precej majavi. V sklopu KompetentKafe spletnega dogodka bomo skupaj z moderatorko Anjo Žibert (HReset) in z gostjo Urško Pečnik (finančna direktorica, specialistka za management in vodenje), odgovorili na naslednja vprašanja:
- Katere so najpogostejše napake, ki jih počnejo delodajalci, ko oblikujejo ponudbe za zaposlitev?
- Katere so najpogostejše napake, ki jih počnejo kandidati, ko se pogajajo o plači?
- Kako podjetje oblikuje plačne okvire za določena delovna mesta?
- Kaj je v resnici minimalna plača?
- Kakšne so (davčne) pasti stimulativnega plačila?
- Podatek o plači v zaposlitvenem oglasu – DA ali NE?
Pridružite se nam na tretjem srečanju KompetentKAFE, ki bo potekalo 26. 5. 2021 od 9. do 12. ure.
Če tudi vi verjamete, da skupaj zmoremo več kot sami in si želite izmenjati izkušnje in dobre prakse na to temo ter v moderiranih pogovorih sodelovati pri iskanju kreativnih rešitev, toplo vabljeni. Vabljeni, da prispevate, kaj vam je uspelo in tudi kako ste rešili izzive, s katerimi ste se soočili. Tako bomo drug drugemu pomagali, da ne trčimo ob enake izzive in da jih hitreje rešimo, predvsem pa, da najdemo rešitve za izzive, ki so še pred nami.
Delavnica je namenjena predvsem HR strokovnjakom ter direktorjem in vodjem v podjetjih/organizacijah, ki so vodili sodelavce, ki so delali od doma.
Uporaba mikrofona in kamere je za aktivno udeležbo (izmenjava mnenj) obvezna. Udeleženci, ki ne bodo imeli kamere in mikrofona, se spletnih srečanj ne bodo mogli udeležiti oz. bodo ob prijavi iz srečanja izključeni.
Dogodek sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.