- Navigacija
- Kompetenčni centri za razvoj kadrov 4.0
- Spodbujanje vključevanja zaposlenih, katerih zaposlitev je ogrožena – SPIN 2.0
- Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti - ASI+
- Programi 2021–2027
-
O razvoju kadrov
-
Zaključeni programi 2014–2020
- Razpisi 2014–2020
- Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI)
- Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC)
- Povezava sistema poklicnega in strokovnega izobraževanja s potrebami trga dela (PUD)
- Vključevanje oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela (SPIN)
- Sofinanciranje izobraževanja in usposabljanja za dvig izobrazbene ravni (DIR)
- Študentski inovativni projekti za družbeno korist (ŠIPK)
- Po kreativni poti do znanja (PKP)
- Neformalno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih (NIUZ)
- Kompetenčni center za razvoj kadrov v lesni industriji (KOCles)
- Kompetenčni center za design management (KCDM 3.0)
- Kompetenčni center za design management (KCDM 2.0)
- Prometej
- Štipendije za deficitarne poklice - ESS
-
Zaključeni programi 2007–2013
- Popestrimo šolo
- Praktično usposabljanje z delom (PUD)
- Po kreativni poti do praktičnega znanja (PKP)
- Sofinanciranje kadrovskih štipendij
- Mentorstvo za mlade (MM)
- Vseživljenjska karierna orientacija (VKO)
- Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC)
- Sofinanciranje izobraževanj in usposabljanj (UIZ)
- Sofinanciranje šolnin odraslim (ZIP)
Kampanja - Stari, imava problem
Osvobodimo se predsodkov
O starejših zaposlenih imamo kar nekaj predsodkov in napačnih prepričanj. Čas je, da spremenimo svoja stališča in prepričanja o starejših zaposlenih, odpravimo negativne stereotipe ter prepoznamo prednosti, ki jo ti imajo.
Na problem diskriminacije in neenakosti starejših zaposlenih na delovnih mestih smo z nacionalno medijsko kampanjo hoteli opozoriti splošno javnost, zaposlene in delodajalce. Obenem pa smo želeli pokazati na rešitev, ki se skriva v opolnomočenju starejših zaposlenih in drugačnemu pogledu nanje. Kampanja, ki je združevala televizijske in radijske oglase, zunanje oglaševanje ter spletno oglaševanje, je bila del splošne kampanje za ozaveščanje projekta ASI. Ta je obsegala tudi obveščanje in posredovanje informacij o aktivnostih projekta prek sporočil za javnost, člankov, informativnih gradiv, spleta ter promocijo aktivnosti projekta.
Kampanja s sloganom “Stari, imava problem. ASI za rešitev?” daje glas starejšim zaposlenim v zgodbah dveh protagonistov, ki v svojih poklicih vešče rešujeta izzive in nas skozi čustven, pomensko močan nagovor, opozarjata na neutemeljenost predsodkov o starejših zaposlenih, saj dejstva govorijo v prid njihovi vključenosti in nepogrešljivosti na delovnih mestih. Na to nas opozarja tudi dodatni poziv Vključen sem ključen, ki uokvirja celotno kampanjo in nas spodbuja, da se s problemom soočimo s sodelovanjem vseh.