KDAJ:
- 15. april 2021, od 9.00 do 12.15 ure
- 19. april 2021, od 9.00 do 12.15 ure
- 22. april 2021, od 9.00 do 12.15 ure
Obvezna je aktivna in 100 odstotna udeležba na vseh treh terminih!
KJE: platforma Zoom - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov najkasneje dan pred posamezno e-delavnico
VSEBINA:
Ljudje v več kot 90 odstotki delujemo iz nezavednih, čustvenih vzgibov. Namen treninga emocionalne prodaje je spoznavanje tehnik, ki povečujejo zaupanje strank v nas in naše podjetje / storitve / produkte ter povečanje pozitivnega vpliva na stranke z namenom doseganja vrhunskih prodajnih rezultatov. Trening je praktično naravnan. Z delom na lastnih primerih bomo odgovorili na sledeča vprašanja:
- Na kakšen način gradim pozitivno percepcijo stranke?
- Kako zavestno in usmerjeno komunicirati, da imamo čim boljši vpliv na odločevalca?
- Kako graditi zaupanje, da postanemo strankin svetovalec in jo imamo pravico tudi asertivno izzvati?
- Kako predstaviti čustveno vrednost naših produktov in storitev?
- Kako učinkovito uporabljati zgodbe v prodajem procesu?
….in še mnogo več…
TEME 1. srečanje:
- Temeljni principi medčloveškega vplivanja: tema nam omogoča, da ozavestimo kako deluje dinamika vplivanja v medosebnih odnosih in kakšen je pomen nezavednega v poslovnih odnosih.
- Odločitveni proces – Tema pokriva razumevanja vpliva racionalnega dela in čustev na odločanje strank.
- Bilanca našega sporočila – S temo pokrijemo zavedanje o moči besed. Vadimo naša ključna sporočila strankam, da imajo le ta čimbolj pozitiven vpliv.
- Grajenje pozitivne percepcije stranke: Zlato pravilo je tehnika, ki omogoča grajenje pozitivne percepcije stranke o našem produktu / storitvi. Spomni nas na kakšen način je optimalno voditi prodajni pogovor, predvsem v situacijah ko smo soočeni z ugovori.
- Vaja prodajnega razgovora s povratnimi informacijami: Udeleženci bodo pokazali kako vodijo prodajni pogovor s stranko in dobili od trenerja in kolegov povratno informacijo o tem, kaj jim je bilo všeč in kaj bi lahko naredili še bolje.
- Odkrivanje strankinih motivatorjev: Za prodajalca je pomembno, da dobro pozna stranko, njene potrebe in bolečine. Pogledali si bomo tehniko uporabe naraščajočih in padajočih vprašanj, z namenom odkrivanja motivacije stranke. Vsak udeleženec bo pripravi svoj izbor naraščajočih in padajočih vprašanj, ki jih lahko uporabi pri pogovoru s stranko.
TEME 2. srečanje:
- Asertivnost v prodaji: „Kupec ima vedno prav“ – je bil v preteklosti pogost slogan v prodaji. Raziskave o tem, kateri prodajalci so najbolj uspešni, pa so pokazale, da so najbolj uspešni tisti prodajalci, ki znajo na podlagi dobrega odnosa in zaupanja, stranko tudi izzvati. V tem delu bomo orodje s katerim lahko pozitivno izzovemo stranko. Vedenje vadimo preko igre vlog s povratno informacijo.
- Enačba zaupanja: Jasen pregled elementov, ki vplivajo na zaupanje in samorefleksija kjer sem odličen in kje bi lahko bil še boljši.
- Kako motivirati stranko? Namen te teme je spoznati komunikacijsko tehniko s katero motiviramo stranke npr. za sestanek, odločitev, pridobitev informacije, sodelovanje…
TEME 3. srečanje:
- Od podatkov do čustvene vrednosti za stranko: Tema pokriva učinkovit način prezentacije podatkov in prednosti naših storitev/produktov s tem, da znamo predstaviti čustveno vrednost za stranko.
- Storytelling v prodaji: Kako v prodaji uporabljati zgodbe, da se bo naše sporočilo zasidralo in bomo pozitivno izstopali od konkurence.
- Od ideje do delovanja: Vaja vseh naučenih principov na lastnih primerih. Ljudje veliko vemo, veliko razumemo hkrati pa je pomembno da to kar vemo pokažemo tudi v praksi. Zadnji del delavnice bo namenjen izključno vaji s povratno informacijo.
Vse teme, ki jih pokrivamo skozi izobraževanje, bomo v primeru potrebe udeležencev prilagodili tudi prodaji preko spletnih kanalov (pogovor s stranko preko videoklica).
NAČIN DELA:
- Uporabljeno orodje: Igre vlog s povratno informacijo, pripravljeni strukturirani obrazci za delo (npr. od prednosti do čustvene vrednosti), flipchart, jamboard, mentimeter ipd.
POMEMBNO!
Trening je od začetka do konca interaktiven in zahteva aktivno sodelovanje udeležencev, zato je potrebna 100 % udeležba. V primeru prijave se zavezujete, da se boste e-usposabljanja udeležili v vseh treh terminih, v nasprotnem primeru se ne boste mogli udeležiti naših delavnic v naslednjem koledarskem mesecu.
Uporaba mikrofona in kamere je za aktivno udeležbo (igro vlog, skupinsko delo) obvezna. Udeleženci, ki ne bodo imeli kamere in mikrofona, se e-delavnice ne bodo mogli udeležiti.
O IZVAJALKI:
Jana Colnar iz podjetja Grow Adriatik je prodajna trenerka tudi pri švicarskem podjetju Krauthammer. 15 let dela v korporacijah tako doma kot v tujini (Cisco, Canadian Solar), je večna optimistka in polna energije. Po duši podjetnica, mamica in življenjska sopotnica, ki deluje predvsem na področjih razvoja veščin vodenja, prodaje in komunikacije. Jana je tudi mednarodni trener pri podjetju AGCO ter članica upravnega odbora Women professionals pri BIC.
Napovednik prihajajočih delavnic Kompetentne Slovenije
Delavnico sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.