KDAJ: 16. 10. 2020
KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico
VSEBINA:
- Kako urediti in nastaviti sledenje konverzijam?
- Ročni vs. avtomatski načini ponujanja cene na click (biding strategies) ter njihove prednosti in slabosti.
- 5 glavnih otpimizacijskih tehnik Google Ads računa.
- Atribucija in atribucijski modeli v iskalnem marketingu.
- Kakšna je optimalna struktura kampanje glede na način ponujanja cene na klik?
- Kaj so DSA oglasi in kako jih izkoristiti?
- Oglaševanje na Google iskalniku s pomočjo seznama produktov - page feed.
- Kaj je RLSA in kako ga pravilno postaviti?
- Kaj je L/R razmerje in kako ga uporabiti, da ocenimo potencial našega Google Ads računa?
- Kako postaviti in spremljati eksperimente?
- Prednosti in pasti avtomatizacije Google oglaševanja.
- Kako izkoristiti tip kampanje YouTube for action?
- Koga ciljati, da ne vznemirjamo uporabnikov na YouTubu?
- Ostali tipi in potencial YouTube oglaševanja.
Napovednik prihajajočih delavnic Kompetentne Slovenije si lahko ogledate tukaj.
Delavnico sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.