Zaposleni / Delodajalci / Dogodki / 09 Jun 2021

16. junij in 7. julij 2021 - Vodenje organizacije v kriznih razmerah

V sklopu Kompetentne Slovenije vas vabimo na e-delavnico o vodenju organizacije v kriznih razmerah z dr. Sari van Poelje in mag. Ano Šušteršič.

Kdaj: 16. junij in 7. julij 2021

Kje: platforma Zoom

O DELAVNICI

Prvi del delavnice, ki bo potekal 16. junija, bo izvedla dr. Sari Van Poelje in bo potekal v angleščini (prevod v slovenščino ne bo zagotovljen). Spletno delavnico bo moderirala mag. Ana Šušteršič. Drugi del e-delavnice bo potekal 7. julija in ga bo izvedla mag. Ana Šušteršič in bo potekal v slovenščini. Ob prijavi na e-delavnico, se zavezujete, da se boste e-delavnice udeležili v obeh terminih.

Namen delavnice je podpreti voditelje, vodje in managerje, da obnovijo poslanstvo, namen, smernice in zavzetost v organizaciji ter tako podprejo sodelavce in poslovne partnerje. Ko pride do kriznih razmer, so voditelji izpostavljeni velikim izzivom. Nekateri se skrijejo, drugi zmrznejo, tretji se borijo. Nekateri voditelji uporabijo krizo za to, da izvedejo transformacijo organizacije in posla. Na delavnici bosta izvajalki na podlagi njunih dolgoletnih izkušenj z razvojem vodij in voditeljev ter spodbujanjem inovacij skozi krize, predstavili zelo praktičen program voditeljstva v krizi in v času po krizi, ki so ga razvili.

Program je sestavljen iz dveh 4 urnih delavnic, ki zajemata naslednja področja:

1. Kaj je organizacijska kriza?

2. Kaj so trije nivoju organizacijske krize?

3. Kdaj je kriza funkcionalna za inoviranje? Kdaj je disfunkcionalna?

4. Kateri so koraki ravnanja z organizacijsko krizo?

  • Ustvarjanje upanja skozi jasen namen.
  • Ravnanje s strukturnimi paradoksi.
  • Ustvarjanje sodelovanja in kohezivnosti.

Pri izvedbi delavnice bo uporabljena metoda skupinskega coachinga. Coaching omogoča varno okolje za refleksijo osebnih in profesionalnih uspehov in opcij. Namen coachinga je optimizacija individualne in timske uspešnosti skozi osebni in profesionalni razvoj. Cilj je, da udeleženci integrirajo in uporabijo pridobljeno znanje v svoji organizaciji.

KAJ BOSTE NA DELAVNICI PRIDOBILI?

  • razumeli boste razliko med funkcionalno in disfunkcionalno krizo na individualnem in organizacijskem nivoju,
  • razumeli, kako izkoristiti krizo za to, da ustvarite nove priložnosti in usmeritve,
  • razvili akcijski načrt, s katerim boste vzpostavili sodelovanje po krizi.

Delavnica je namenjena tako osebnemu kot tudi profesionalnemu razvoju voditeljev in vodij.

CILJNA SKUPINA:

Program je namenjen izkušenim voditeljem in vodjem, ki želijo poglobiti svoje razumevanje in veščine vodenja v krizi in po njej.

PRIJAVA

IZVAJALKI

Dr. Sari van Poelje (TSTA – O) je mednarodna timska coachinja in strokovnjakinja na področju agilnega vodenja in inoviranja. Sari je direktorica podjetja Intact Academy od leta 1992. Je trenerka coachev, svetovalcev in vodij po vsem svetu. Dela kot svetovalka v Agile Business Innovation z multinacionalkami, družinskimi podjetji in start-up podjetji in jim pomaga, da inovirajo svoja podjetja. Sari ima 35 let izkušenj v coachingu in svetovanju managerjem in direktorjem in je bila 23 let tudi sama direktorica v različnih multinacionalkah. Je licencirana učiteljica in supervizorka transakcijske analize (TSTA-O), trenerka, NOBCO-EMCC akreditirana master coachinja, mojstrica sistemskega timskega coachinga. Objavila je številne članke v priznanih strokovnih revijah in izdala številne knjige s področja vodenja, coachinga in organizacijskih sprememb.

Mag. Ana Jana Šušteršič, univ. dipl. psih., registrirana EuroPsy psihologinja. Ustanoviteljica podjetja Talents Management Institute d.o.o.

Podiplomski študij managementa je zaključila na Swinburne University of Techology v Melbournu v Avstraliji in na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je specializantka transakcijske analize s področja organizacije pri dr. Sari van Poelje, NLP learning Coach (certifikat INLPTA, Inštitut ILE Nemčija), certificirana svetovalka v organizacijah (Inštitut Initial, Nemčija), trenerka Umetnosti inoviranja in soustanoviteljica 12 dejavnikov inoviranja, certificirani timski coach (Intact Academy, ICF certificirani program). Ana dela kot coach in trenerka v organizacijah od leta 2008, kot svetovalka v organizacijah pa od leta 1992. 25 let je bila tudi sama vodja različnih timov ljudi, največ v prodaji, oglaševanju in marketingu.

NAPOVEDNIK OSTALIH DOGODKOV

Dogodek sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani