Kdaj: 18. 11. 2021 in 23. 11. 2021, od 9. do 12. ure (obvezna prisotnost na obeh terminih)
Kje: preko Zoom
O DELAVNICI
Na delavnici bomo govorili o naši profesionalni identiteti, ki temelji na uresničevanju naših potencialov in izpolnjevanju osebnega poslanstva. Iskali bomo odgovore na vprašanja, kako razviti naša močna profesionalna področja, da dosežemo profesionalno odličnost. Spoznali bomo faze na poti našega kariernega razvoja in pokazali, kako v posamezni fazi delovati, da bomo premagali ovire in se pomikali proti svoji profesionalni odličnosti. Posebni del usposabljanja bomo posvetili spoznavanju pomena usklajevanja zasebnega in poslovnega življenja in spoznali načine za doseganje ravnovesja. Seznanili se bomo tudi z učinkovitimi tehnikami za upravljanje s časom in določanje prioritet, da bomo lažje obvladovali številne zasebne in poslovne obveznosti. Na poti našega osebnega in profesionalnega razvoja pa nas pogosto spremljata negotovost in bolj ali manj velike spremembe, ki zamajejo našo stabilnost. Na delavnici bomo pogledali, kako preseči vpliv okolja in časa ter ohraniti pozitivno osredotočenost. Spoznali bomo, kako z razumevanjem, zavedanjem in pravim odzivom držati krmilo v svojih rokah in ostati na poti doseganja svojega osebnega in profesionalnega uspeha.
Kratek povzetek vsebine:
- poslanstvo vsakega posameznika, kako se učimo in razvijamo lasten potencial,
- faze odličnosti, ovire in kako jih premostiti, kako karizma in/ali intuicija pri tem pomagata,
- lastna odgovornost za lasten (in organizacijsko gledano skupen) uspeh,
- kaj povzroča neravnovesje med zasebnim in poslovnim življenjem in kako to neravnovesje reševati, predvsem iz stališča COVID situacije, in s stališča srednjega managementa,
- kako konflikti vplivajo na osebno zdravje, zadovoljstvo in profesionalno uspešnost,
- kako se soočamo s spremembami in negotovostjo, ki so sestavni del življenja, kako ostati pozitiven.
NAČIN IZVEDBE
Za sodelovanje na spletni delavnici potrebujete spletno kamero in mikrofon.
O IZVAJALKI
Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o., že 24 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 250 domačim in tujim podjetjem pri prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji in projektov, med drugim je tudi avtorica Tržne analize za oblikovaje strategije turističnega razvoja Mongolije. Je predavateljica na Poslovno-tehniški fakulteti, Univerze v Novi Gorici, kjer je nosilka predmeta Ekonomika in organizacija podjetja ter Trženje.
Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.