Zaposleni / Delodajalci / Dogodki / 13 Jan 2022

25. januar, 4. in 14. februar 2022 - Analiza in nadgradnja obstoječih kazalnikov uspešnosti (KPI) v prodajnih ekipah

V sklopu Kompetentne Slovenije vas vabimo na e-delavnico »Priprava in spremljanje kazalnikov uspešnosti (KPI) v prodajnih ekipah«, ki jo bo izvedel Davor Fabčič. Delavnica je namenjena tistim, ki že imate vzpostavljen sistem spremljanja KPI in si želite nadgraditi znanje.

KDAJ: 25. januar uvodno virtualno srečanje od 14. – 15. ure ter spletna delavnica 4. februarja od 13. do 16. ure ter 14. februarja od 8.30 do 11.30 ure.

KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico

CILJI DELAVNICE:

  • Udeležencem omogočiti analizo in nadgraditev obstoječega sistema KPI-jev v podjetju;
  • Sposobnost analize prednosti in slabosti obstoječe ravni oz. sedanjega sistema KPI-jev v podjetju;
  • Opredelitev prioritetnih področij za nadgraditev;
  • Sposobnost profesionalnega usmerjanja posameznih prodajnikov in zagotavljanje njihovega ustreznega prodajnega delovanja z razvojem njihove usposobljenosti, izbire ustrezne smeri delovanja in zavzetosti oziroma odločenosti;
  • Povečate uspešnost svojega prodajnega vodenja.

METODA DELA

  • uvodno virtualno srečanje („vkrcanje“ v virtualno učilnico - 25. januar 2022),
  • interaktivna virtualna treninga Adobe Connect.

Delavnica je namenjena tistim, ki že imate vzpostavljen sistem spremljanja KPI in si želite nadgraditi znanje. Tisti, ki se šele srečujete z uvedbo KPI-ja v svoja podjetja, pa vas vabimo na delavnico Priprava in spremljanje kazalnikov uspešnosti v prodajnih ekipah.

PRIJAVA NA DELAVNICO

Delavnice se lahko udeleži le 1 oseba iz istega podjetja! Prednost pri udeležbi na delavnici imajo osebe zaposlene kot vodje prodaje v podjetju z več kot 10 zaposlenimi.

O IZVAJALCU

Davor Fabčič je svetovalec za prodajno in vodstveno uspešnost ter uvajanje rezultatsko usmerjenih sprememb v podjetjih. Je strokovnjak na področjih oblikovanja rešitev za stranke, upravljanja ključnih kupcev in razvoja prodajno managerskih kompetenc. Pri sedanjem delu mu pomagajo bogate izkušnje iz projektov v industrijski, IKT, finančni, farmacevtski in storitveni dejavnosti v Sloveniji kot tudi v mednarodnem okolju. Preden se je pridružil Mercuri International je 9 let opravljal vloge vodenja prodaje in vodenja ključnih kupcev. V hitro rastočem storitvenem podjetju je sodeloval tudi pri strateški zasnovi in uspešnem pozicioniranju vodilne blagovne znamke. Funkcijo vodenja Mercuri International v vlogi direktorja uspešno opravlja od leta 2008, 10 let po tem, ko se je pridružil podjetju.

NAPOVEDNIK OSTALIH DELAVNIC

Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani