KDAJ: 26. 11. 2020 od 9. do 12. ure.
KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico
VSEBINA:
Ali se tudi pri vas srečujete s težavo, da kljub odličnim delovnimi pogojem in nagradam, ki jih zagotavljate zaposlenim, je samo majhen del zaposlenih visoko motiviranih in srečnih pri delu, ki ga opravljajo?
Namreč veliko zaposlenih kljub doseženim ciljem kot je dobra služba, image, prestižen poklic, niso zadovoljni in motivirani, ker ne delajo posla kot radi rečemo "iz srca". Marsikdo je prepričan o sebi, da je umirjen, kulturen, razumevajoč, a ga soočenje z neko življenjsko situacijo kaj hitro oskubi teh prilastkov, ko se odziva nanje z jezo, zamerljivostjo, užaljenostjo in ta čustva. Slabi odnosi pa so tudi največji kradljivci delovne oz. ustvarjalne energije. Vzrok za bistveno razliko pri učinkovitosti zaposlenih je, v tem ali delo izhaja iz zunanje ali iz notranje motivacije.
Zunanji motivatorji odsevajo željo po tem, da dobimo več nečesa, za kar čutimo, da tega nimamo dovolj. To je lahko denar, odobravanje, socialni položaj, moč in nagrade. Notranja motivacija pa izhaja iz želje po vključenosti v neko dejavnost, ki jo vrednotimo zaradi z njo povezanega zadovoljstva. Ljudje s pristno motivacijo kažejo več zanimanja, navdušenja, zaupanja ter več vztrajnosti, ustvarjalnosti in storilnosti.
Človek je resnično uspešen takrat, ko tisto, kar počne, počne srečen in dejanska samouresničitev je pogojena s spoznavanjem in spoznanjem sebe oz. Kaj je tisto kar nas najbolj motivira in osrečuje. Notranji namen je svojevrsten vir energije in moči. Je gorivo za osredotočenost, smer, vnemo in vztrajnost in to je vse kar si vsak zaposlovalec od svojih zaposlenih želi. Najhitrejši in najučinkovitejši napredek do sebe je, da preko odnosov z drugimi ljudmi oz. preko poznavanju svojih čustvenih reakcij lahko pridemo nazaj do sebe.
Na predavanju boste spoznali:
- osnovno razumevanja čustev, ki se bodo verjetno bistveno razlikovala od tistega, kar ste do zdaj verjeli
- kako konfliktne in težke odnose uporabiti za svoj razvoj in spoznavanje sebe
- kako do notranje motivacije za delo, ki ga opravljate
- kako obudili naravne oz. primarne človeške potrebe, kot so želja po aktivnosti, lastništvu, moči, kompetentnosti, dosežkih, priznanju, smislu in pripadnosti.
- kako ustvariti v podjetju kulturo odgovornosti in sodelovanja za skupni cilj
O IZVAJALKI:
Florence Maria Bratuž se osredotoča na inspirativno vodstvo in organizacijsko kulturo, ki temelji na njenih 25-letnih izkušnjah v avtomobilski industriji. V svoji karieri je začela kot prodajna svetovalka v domačem družinskem podjetju in nadaljevala na vodstvenih pozicijah na naslednjih področjih: prodaja, področno vodenje poslovalnic uvoznika, upravljanje z odnosi s strankami, skrb za zadovoljstvo kupcev, organizacija izobraževanj. Te izkušnje so jo pripeljale do vloge predavatelja, trenerja - coacha in kriznega managerja za boljše poslovne rezultate ter izboljšanje medosebnih odnosov med zaposlenimi. Deluje kot Inspirational in Emotional Coach, ki vzpostavi dobre odnose med zaposlenimi in ima licenco Profiles International za svetovalca razvoja potenciala v zaposlenih. Kot krizni manager pomaga postaviti podjetju pravo poslanstvo, ki v zaposlenih prebudi duha. Preko zgodbe vzpostavi motivacijske vzvode z namenom prebujana notranje motivacije do dela, ki ga opravljajo. Predavateljica je tudi avtorica knjige ODZOVI SE NA KLIC, ZAŽIVI SVOJ POKLIC!
Napovednik prihajajočih delavnic Kompetentne Slovenije si lahko ogledate tukaj.
Delavnico sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.