Zaposleni / Delodajalci / Dogodki / 05 May 2021

26. maj 2021 - Komuniciranje finančnih pričakovanj v procesu zaposlovanja

Vabimo vas na tretje spletno srečanje KompetentKAFE na temo komuniciranja finančnih pričakovanj v procesu zaposlovanja. Srečanje bo potekalo kot moderirano skupinsko delo, kjer bo poudarek na priložnostih podeliti vaše dobre prakse skupaj z udeleženci drugih organizacij, izpostaviti izzive, s katerimi se še soočate ter skupaj z drugimi udeleženci iskati kreativne rešitve.

Moderirana spletna srečanja - KompetentKAFE potekajo ob sredah od sredine maja do konca junija 2021, vsakokrat na drugo temo.

V procesih kadrovanja / iskanja zaposlitve slej ali prej pridemo do točke, ko se izpostavijo finančna pričakovanja. Če komunikacija v tem segmentu ni iskrena in odkrita, so temelji, na katerih naj bi se gradilo medsebojno zaupanje med delodajalcem in zaposlenim, precej majavi. V sklopu KompetentKafe spletnega dogodka bomo skupaj z moderatorko Anjo Žibert (HReset) in z gostjo Urško Pečnik (finančna direktorica, specialistka za management in vodenje), odgovorili na naslednja vprašanja:

  • Katere so najpogostejše napake, ki jih počnejo delodajalci, ko oblikujejo ponudbe za zaposlitev?
  • Katere so najpogostejše napake, ki jih počnejo kandidati, ko se pogajajo o plači?
  • Kako podjetje oblikuje plačne okvire za določena delovna mesta?
  • Kaj je v resnici minimalna plača?
  • Kakšne so (davčne) pasti stimulativnega plačila?
  • Podatek o plači v zaposlitvenem oglasu – DA ali NE?

Pridružite se nam na tretjem srečanju KompetentKAFE, ki bo potekalo 26. 5. 2021 od 9. do 12. ure.

Če tudi vi verjamete, da skupaj zmoremo več kot sami in si želite izmenjati izkušnje in dobre prakse na to temo ter v moderiranih pogovorih sodelovati pri iskanju kreativnih rešitev, toplo vabljeni. Vabljeni, da prispevate, kaj vam je uspelo in tudi kako ste rešili izzive, s katerimi ste se soočili. Tako bomo drug drugemu pomagali, da ne trčimo ob enake izzive in da jih hitreje rešimo, predvsem pa, da najdemo rešitve za izzive, ki so še pred nami.

Delavnica je namenjena predvsem HR strokovnjakom ter direktorjem in vodjem v podjetjih/organizacijah, ki so vodili sodelavce, ki so delali od doma.

PRIJAVA


Uporaba mikrofona in kamere je za aktivno udeležbo (izmenjava mnenj) obvezna. Udeleženci, ki ne bodo imeli kamere in mikrofona, se spletnih srečanj ne bodo mogli udeležiti oz. bodo ob prijavi iz srečanja izključeni.

Anja Žibert (moderatorka dogodka) je strokovnjakinja na področju kadrovskega marketinga. Nudi podporo iskalcem zaposlitve ter svetuje slovenskim delodajalcem, kako na najbolj optimalen način uporabiti prodajno-marketinške metode in prakse v komunikacijskih procesih z bodočimi (in obstoječimi) zaposlenimi. Je tudi so-ustanoviteljica mednarodnega projekta HReset, katerega glavni cilj je opolnomočenje HR strokovnjakov z (modernimi) konvencionalnimi kot tudi nekonvencionalnimi vsebinami in postavitev temeljev za nov, osvežen način razmišljanja v podjetjih, s fokusom na koncepte samozavedanja, čuječnosti in osebne rasti.

Urška Pečnik je diplomirana ekonomistka in specialistka za management. Ima bogate in dolgoletne delovne izkušnje ter dobro poznava slovensko (kadrovsko) zakonodajo ter slovenske in mednarodne računovodske standarde. Njeno strokovno znanje tako obsega področje poslovnih financ, saj ima odlične analitične sposobnosti in izkušnje z izdelavo analiz, poslovnih in finančnih poročil ter dolgoletne delovne izkušnje na področju financiranja podjetij. Predstavila bo svoj pogled na izbrano tematiko z vidika finančne direktorice, managerke in kandidatke.

NAPOVEDNIK OSTALIH DOGODKOV

Dogodek sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani