Zaposleni / Delodajalci / Dogodki / 08 Apr 2022

5. maj 2022 - Kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven?

V sklopu Kompetentne Slovenije vas vabimo na e-delavnico Kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven?, ki jo bo izvedla Tadeja Krajnc.

KDAJ: 5. maj 2022, med 10.00 in 13.30

KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico

VSEBINA:

Sodobna čustveno inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija predstavlja temelj operativne delovne odličnosti. Poanta je v razumevanju sprememb v načinu dela, ki zahteva od zaposlenih, da razumejo in v praksi uporabljajo učinkovite komunikacijske tehnike in pristope.

Delavnica vključuje različne vsebinske sklope s področja učinkovite komunikacije s sogovornikom in namige kako komunicirati z težavnim sogovornikom:

1. »Samo-analiza« uspeha v komunikaciji → učimo se tako iz napak kot iz lastnih uspehov;

2. Predstavitev ubijalcev in pasti učinkovite komunikacije s sogovornikom ter gradnikov učinkovite komunikacije s sogovornikom;

3. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora.

✓ Zakaj je pomembno razumeti, kaj se sogovornik podzavestno sprašuje prvih 30 sekund in to vsakič, ko ima stik z vami?

✓ Kako v 10 sekundah ustvarimo dober ali slab stik s sogovornikom, ki je v »negativnem« čustvenem stanju?

✓ 5 večnih komunikacijskih resnic.

4. Kaj je to čustvena nalezljivost in zakaj dokazano deluje v komunikaciji?

5. Največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s težavnimi sogovorniki.

6. Kdo so težavni sogovorniki in kako prilagoditi naš pristop?

7. Učinkovito reševanje konfliktov in zahtevnih situacij:

✓ Učinkovito reševanje ugovorov/konfliktov po metodi 5P.

✓ 5 preverjenih komunikacijskih tehnik za reševanje ugovorov in neprijetnih situacij.

✓ Katerih 5 vprašanj vas lahko premakne naprej, ko pride v komunikaciji do »mrtve točke«?

8. Meje odnosa v komunikaciji in kako reagirati, ko sogovornik prekorači to mejo?

9. Mini trening prijaznosti, vztrajnosti in odločnosti v komunikaciji.

PRIJAVA

O IZVAJALKI:

Tadeja Krajnc je prof. zgodovine in univ. dipl. prevajalka in tolmačinja za angleški jezik, trenerka komunikacijskih veščin in osebne rasti ter svetovalka za izboljšanje poslovne klime v podjetjih, je certificiran NLP Praktik in NLP Mojster Praktik. V sklopu podjetja LOPIS skrbi za inovativne izobraževalne programe, izvaja izobraževanja in delavnice s področja NLP-ja, komunikacijskih veščin, delavnice osebne rasti in tudi svetovanja oz. individualne osebnostne coachinge v podjetjih za osebno ter poslovno rast. Tadejina specialnost je izvajanje NLP tehnik za osebno, poslovno in duhovno rast, osebno in poslovno svetovanje pri osebni rasti (IOC - individualni osebnostni coaching), verbalna in neverbalna komunikacija, reševanje in obvladovanje konfliktnih situacij, učinkovita komunikacija v poslu, komunikacijska retorika, motivacijska orodja, svetovanje o tem, kako izboljšati poslovno klimo.

NAPOVEDNIK OSTALIH DELAVNIC

Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani