KDAJ: 5. maj 2022, med 10.00 in 13.30
KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico
VSEBINA:
Sodobna čustveno inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija predstavlja temelj operativne delovne odličnosti. Poanta je v razumevanju sprememb v načinu dela, ki zahteva od zaposlenih, da razumejo in v praksi uporabljajo učinkovite komunikacijske tehnike in pristope.
Delavnica vključuje različne vsebinske sklope s področja učinkovite komunikacije s sogovornikom in namige kako komunicirati z težavnim sogovornikom:
1. »Samo-analiza« uspeha v komunikaciji → učimo se tako iz napak kot iz lastnih uspehov;
2. Predstavitev ubijalcev in pasti učinkovite komunikacije s sogovornikom ter gradnikov učinkovite komunikacije s sogovornikom;
3. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora.
✓ Zakaj je pomembno razumeti, kaj se sogovornik podzavestno sprašuje prvih 30 sekund in to vsakič, ko ima stik z vami?
✓ Kako v 10 sekundah ustvarimo dober ali slab stik s sogovornikom, ki je v »negativnem« čustvenem stanju?
✓ 5 večnih komunikacijskih resnic.
4. Kaj je to čustvena nalezljivost in zakaj dokazano deluje v komunikaciji?
5. Največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s težavnimi sogovorniki.
6. Kdo so težavni sogovorniki in kako prilagoditi naš pristop?
7. Učinkovito reševanje konfliktov in zahtevnih situacij:
✓ Učinkovito reševanje ugovorov/konfliktov po metodi 5P.
✓ 5 preverjenih komunikacijskih tehnik za reševanje ugovorov in neprijetnih situacij.
✓ Katerih 5 vprašanj vas lahko premakne naprej, ko pride v komunikaciji do »mrtve točke«?
8. Meje odnosa v komunikaciji in kako reagirati, ko sogovornik prekorači to mejo?
9. Mini trening prijaznosti, vztrajnosti in odločnosti v komunikaciji.
O IZVAJALKI:
Tadeja Krajnc je prof. zgodovine in univ. dipl. prevajalka in tolmačinja za angleški jezik, trenerka komunikacijskih veščin in osebne rasti ter svetovalka za izboljšanje poslovne klime v podjetjih, je certificiran NLP Praktik in NLP Mojster Praktik. V sklopu podjetja LOPIS skrbi za inovativne izobraževalne programe, izvaja izobraževanja in delavnice s področja NLP-ja, komunikacijskih veščin, delavnice osebne rasti in tudi svetovanja oz. individualne osebnostne coachinge v podjetjih za osebno ter poslovno rast. Tadejina specialnost je izvajanje NLP tehnik za osebno, poslovno in duhovno rast, osebno in poslovno svetovanje pri osebni rasti (IOC - individualni osebnostni coaching), verbalna in neverbalna komunikacija, reševanje in obvladovanje konfliktnih situacij, učinkovita komunikacija v poslu, komunikacijska retorika, motivacijska orodja, svetovanje o tem, kako izboljšati poslovno klimo.
Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.