Z digitalizacijo so se aktivnosti preselile na splet. V samo eni minuti se zgodi marsikaj; You Tube v minuti zabeleži 4,7 milijonov video ogledov, 400.000 aplikacij se naloži, po svetu je poslanih 190 milijonov e-mailov itd. Digitalni mediji so definitivno priložnost za marketing.
Zato, kot je bilo na delavnici Osnove digitalnega marketinga (8. 10. 2020) povedano, za management ni več ključno le, da zna brati izkaze stanja, ampak mora znati brati in uporabljati tudi podatke marketinške metrike. Nenazadnje imamo posamezniki dnevno stik z 200 blagovnimi znamkami, od tega si jih zapomnimo le 4 %. Ravno zaradi tega je potrebno delati na blagovni znamki. Tukaj pa imamo na voljo različne digitalne medije, socialna omrežja, podporo novim komunikacijskim orodjem, video spletne predstavitve, s čimer se trudimo, da vsak obisk na digitalnih medijih spremenimo v prodajo. Po Google raziskavi le 25 % potrošnikov po svetu raziskuje na spletu in na spletu tudi opravi nakup, 39 % ljudi raziskuje na spletu, vendar nakup opravi na fizični lokaciji, 10 % ljudi raziskuje na fizičnih lokacijah, vendar svoj nakup opravijo na spletu in kar 26 % ljudi raziskuje in svoj nakup opravi na fizični lokaciji. Tudi v Sloveniji kljub večjemu številu spletnih trgovin, beležimo jih 3000 in 1,5 milijona spletnih nakupovalcev, se samo 3 % vse prodaje realizira preko spleta. Kot je še poudaril Goran Arsenijević, je digitalizacija še pospešila SCP pristop, pristop s segmentacijo, ciljanjem in pozicioniranjem, v prihodnosti pa se pričakuje, da bo 50 % iskanj glasovnih, zato bo odlično strukturiran digitalni marketing še bolj pomemben, saj bomo ob glasovnem iskanju namesto zadetkov prejeli le eno-dve priporočili ali pa bo kar že vzpostavljena povezava na nakup.
To pa je tudi razlog, zakaj smo na Kompetentni Sloveniji organizirali delavnico Google oglaševanje za osnovne uporabnike. V svetu 86 % ljudi začne svojo nakupno pot na Google iskalniku, v Sloveniji pa jo začene kar 96,7 % ljudi. Jure Veber je na e-delavnici razložil, zakaj se nam obrestuje vlagati v Google oglaševanje. Med prvimi zadetki v Google iskalniku so plačani oglasi. Po statistiki vezano na Google iskalnik je 50 % obiskov spletnih strani opravljenih s klikom na prvi zadetek, 30 % klikov je opravljenih na drugi in tretji zadetek. Ostali organski zadetki pa beležijo le nekaj odstotkov obiskov spletnih strani. Na delavnici je bila prikazana uporabnost Google analitike, kaj le-ta ponuja. Predstavljeni pa so bili tudi drugi Google oglaševalski kanali, kot so Google search, Google display, Gmail ads in Youtube ads.
V poplavi vseh podatkov in oglasov, morate predvsem poznati sistem in vedeti, na kakšen način vaši kupci iščejo to, kar jim vi ponujate.
Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko preberete tukaj.
Projekt Kompetentno Slovenijo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.