Zaposleni / Delodajalci / Posamezniki / Novice / 30 Oct 2020

Čeprav še ne oglašujete na Facebooku, namestite Pixel in ustvarite občinstva!

Ekipa KOC 3.0 je v petek, 23. oktobra 2020, izvedla delavnico »Facebook oglaševanje – osnovno« z Juretom Vebrom, ki je predstavil, na kakšen način deluje Facebook oglaševanje in kako najbolj učinkovito pripraviti oglase ter kako uporabljati Ads manager.

Socialna omrežja so se izkazala za najbolj učinkovit digitalni oglaševalski kanal, pomemben za več prikazov in klikov. Po statistikah US Mobile App reporta iz leta 2017 1,2 - 1,3 milijarde ljudi uporablja Facebook, medtem ko kar 80 odstotkov populacije med 25 in 55+ uporablja Facebook Messenger dnevno. Ravno zato se Facebook še vedno kaže kot eno boljših marketinških orodij. 1,03 milijarde Facebook uporabnikov dostopa do Facebooka prek svojih mobilnikov. Povprečen uporabnik na socialnih omrežij dnevno preživi 50 minut (Facebook, Instagram in Messenger) in kar 56 odstotkov nakupov v trgovinah je posledica interakcij na spletu, medtem ko se kar 66 odstotkov teh interakcij zgodi na mobilnih napravah. To pa je tudi razlog, da Facebook uporabimo kot učinkovit digitalni oglaševalski kanal. Vendar, zakaj je Facebook tako učinkovit kanal za oglaševanje? Na vseh napravah, iz katerih uporabnik dostopa do Facebooka, je uporabnik vpisan v svoj profil, zato mu lahko ves čas sledite. Na ta način veste, kaj se z vašim kupcem dogaja. Na ta način lahko tudi bolj ciljno pripravimo oglaševalske vsebine. Vsebina na Facebooku naj bo izobraževalna, zabavna in navdihujoča, dodaja Jure Veber iz Red Orbit, d.o.o. 80 odstotkov vsebine naj bo izobraževalne, in največ 20 odstotkov vsebine naj bo promocijske.

Na delavnici »Facebook oglaševanje – osnovno«, ki je potekala v sklopu Kompetentne Slovenije, so udeleženci prejeli informacije o tem, kako uporabiti Facebook Business Manager in Ads Manager, orodja oglaševalskih platform. Udeleženci so pregledali, kako deluje Facebook Pixel, ki deluje na podlagi piškotkov in pozna vsakega našega obiskovalca Facebook strani. Zakaj je Pixel, po mnenju Jureta Vebra, nujen? S pomočjo Pixla postane oglaševanje merljivo, z njim namreč zbiramo uporabnike, ki so že bili na naši spletni strani, jih remarketiramo ali ustvarimo podobna občinstva – Lookalike audiences, še dodaja Jure. Brez Facebook Pixla lahko oglaševanje optimizirate le na klike, s Pixlom pa oglaševanje optimizirate na resnejše konverzacije (nakup, prijava).

Kako začeti z oglaševanjem? Vprašajte se, kaj želite doseči, in določite cilje kampanje, ki pomagajo pri izboru ustrezne kampanje. Facebook jih namreč ponuja kar 10 različnih vrst kampanj, izbor kampanje, pa je odvisen od tega, kaj želite s kampanjo doseči. Udeleženci delavnice so pregledali značilnosti posameznih kampanij, nastavili različne ciljne skupine ter določili sredstva za Facebook oglaševanje.

Za konec dodajamo še 5 nasvetov Jureta Vebra za učinkovito Facebook oglaševanje:

  • Ustvarite vsebino in jo objavite/delite.
  • Tiste vsebine, ki dosegajo boljše rezultate od povprečja, promovirajte.
  • Ustvarite remarketing liste vseh obiskovalcev na vaši spletni strani.
  • Filtrirajte obiskovalce in jih remarketirajte z oglasi, ki promovirajo vašo ponudbo / prijavo na e-novice / download e-booka, …
  • Iz uporabnikov, ki so konvertirali (oddali e-mail/opravili nakup) na vaši spletni strani:
  • a) naredite Custom Audience liste in jim prikazujte oglase s personaliziranimi nagovori,
  • b) naredite Lookalike Audience in ponovite postopek,
  • c) kupce izključite iz oglaševanja in optimizirajte svoj budget.


Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko preberete tukaj. V kolikor bi se želeli prijaviti na katero izmed njih, vas prosimo, da sledite povezavam, ki so navedene v vabilih.


Delavnice/predavanja v okviru Kompetentne Slovenije sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani