4. 6. 2019 smo tako organizirali delavnico z naslovom »Priprava na prodajni obisk in uspešna vzpostavitev kontakta na prodajnem obisku«. Udeležencem je predaval Veljko Gobec, uveljavljen trener poslovnih veščin s podjetja Mercuri International d.o.o.
Na delavnici so udeleženci nadgradili razumevanje, zakaj in kako se je v prodaji spremenil način priprave na prodajni obisk, kako se učinkovito in pravilno pripraviti na prodajni obisk in razvili sposobnosti vzpostavitve kontakta s kupcem. Udeleženci so delavnico dobro sprejeli, še posebej pa so izpostavili praktično delo na lastnih primerih ter strokovnost in izkušnje predavatelja.
6. 6. 2019 smo organizirali delavnico »Obvladovanje in reševanje zahtevnih in konfliktnih situacij«. Vsebino sta podali izkušena predavateljica Vesna Rizman in NLP trenerka Tadeja Krajnc. Vsebinsko sta se osredotočili na primere konfliktnih situacij, kako ravnati v primeru nesporazuma, katerim besedam se je v pogovoru potrebno izogniti, strategije učinkovite komunikacije s sovražno nastrojeno osebo itd. Udeleženci so med drugim izpostavili učinkovito posredovanje teoretičnih, z analizami podprtih dejstev, veliko praktičnih aktivnosti ter profesionalnost in čuječnost predavateljic.
Ti dve delavnici sta bili zadnji, ki jih smo jih izvedli v okviru projekta KOC 2.0. Nove delavnice bodo objavljene po začetku projekta KOC 3.0, predvidoma v mesecu avgustu 2019.
Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko do nadaljnjega preberete tukaj. V kolikor bi se želeli prijaviti na katero izmed njih, vas prosimo, da sledite povezavam, ki so navedene v vabilih.
Program Kompetenčni centri za razvoj kadrov sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.