Zaposleni / Delodajalci / Novice / 23 Oct 2020

Instagram je tekma na dolgi rok, so spoznali udeleženci delavnice

V sklopu Kompetentne Slovenije smo 15. oktobra 2020 izvedli delavnico Instagram s Tino Dobovšek, ki je predstavila na kakšen način deluje Instagram ter preko praktičnih primerov predstavila številne primere fotografij za objavo.

1 milijarda uporabnikov Instagrama dnevno objavi 95 milijonov slik, si čimer je Instagram med pomembnejšimi socialnimi omrežji, ki se uporabljajo tako v osebne kot tudi v poslovne namene. V Sloveniji je 600.000 uporabnikov Instagrama, med uporabniki je največ žensk ter uporabnikov v starostni skupini 25 do 34 let, ampak tudi ostale starostne skupine bistveno ne zaostajajo.

Na delavnici Instagram je Tina Dobovšek uvodoma predstavila nekaj primerov uspešnih vplivnežev na Instagramu. Med prvimi je bilo podjetje Daniel Wellington, ki je se je prvotno ukvarjalo le s prodajo ročnih ur in je med prvimi kupilo 600.000 sledilcev. Z ustrezno marketinško strategijo so vsem Instagram vplivnežem poslali svoje ure, s čimer so povzročili učinek snežene kepe in prodaja njihovih ročnih ur je narasla, zato je danes Daniel Wellington znamka najbolj prodajanih ročnih ur v tem cenovnem razredu. Najbolj všečkana fotografija na Instagramu je #EggGang, uporabnika Eugene. Na prvi pogled gre za povsem običajno fotografijo. Fant, ki je jajce objavil, je pod objavo zapisal, da želi s fotografijo prejeti največ všečkov. To je danes tudi najbolj všečkana fotografija, ima kar 54 milijonov všečkov na Instagramu. Ponovno je celotno objavo spremljala spretno oblikovana marketinška strategija. Prednost Instagrama je ta, da je vsem dosegljiv. Danes se lahko kdorkoli, ki ima talent predstavi na Instagramu. Na takšen način lahko tudi športniki dobijo več sledilcev in posledično tudi več sponzorjev. Eden takšnih primerov je tudi mladi talent Nick, ki odlično igra namizni tenis in je Instagram izkoristil za lastno promocijo. Eden od talentov je tudi Jose, ki je svojo strast oblikovanja kreacij iz smoothiejev preusmeril v posel. Pri svojih 18 letih je njegovo premoženje ocenjeno na cca. 18 milijonov dolarjev.

Primeri fotografij s predavanja

Algoritev Instagrama se nenehno spreminja, zato je potrebno biti vedno »in«, je še dodala Tina. Ima pa tudi Instagram svojo temno stran (dark site), kjer je možno med drugimi tudi kupiti sledilce, kar Tina Dobovšek odsvetuje, ker je z Instagram statistiko, ki je javna in brezplačna, možno pregledati demografijo in tipografijo občinstva, med drugim je možno po dnevih pregledati koliko sledilcev smo pridobili, koliko smo jih izgubili. Kupljeni sledilci imajo dnevno povprečje 100 všečkov, medtem ko ima običajen sledilec povprečje 0 do 2 všečka na dan. Igblade je ena takšnih brezplačnih statistik, ki omogoča pregled vsakega Instagram profila. Kot še svetuje Tina Dobovšek »Ne priporočam, da goljufate, ker to Instagram zazna« in vas kaznuje tako, da ste umeščeni v drugo cono, kjer pa vaše objave ne dosegajo več takšnega dosega, kot ste ga imeli prej.

Udeleženci so na delavnici skupaj pregledali na kaj je potrebno paziti od odprtja Instagram profila do nastavitev glavnih podatkov. Pogledali so primere kakšne fotografije objavljati in kaj je tisto, kar prinaša veliko sledilcev. Tina Dobovšek je poudarila, naj udeleženci v ospredje postavijo zgodbo (osebno, poslovno), saj je to tisto, kar se prodaja. Potrebno je tudi biti nenehno prisoten. In nenazadnje, ne pozabite »Instagram je tekma na dolgi rok, ni magičnih receptov«, še dodaja Tina Dobovšek.

Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko preberete tukaj.


Projekt Kompetentno Slovenijo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani