Design Sprint je pristop, ki se uporablja pri raziskovanju in oblikovanju novih izdelkov ali storitev! Prvotni 5-dnevni sprint je skrajšan intenziven 4-dnevni proces, v katerem ekipa izbere izziv, razišče različne ideje za rešitev in hitro ustvari prototip izdelka ali storitve. Prototip je v nadaljevanju testiran na dejanskih končnih uporabnikih. Končni rezultat Design Sprint pristopa so izdelki in storitve z boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vrednostjo. Namen sprinta je v čim krajšem času dobiti povratno informacijo, ali se v produkt in storitev sploh splača vlagati.
Udeleženci delavnice Kompetentne Slovenije so v dveh dneh spoznali, kako se pripraviti na izvedbo sprinta, opredelili izzive, pripravili zemljevid oziroma izris procesa, skicirali ideje ter kreirali rešitve zanje. V drugem delu pa so pripravili rešitve z orodji in tehnikami, o njih glasovali ter pripravili scenarij za prototip.
Zakaj je uporaba Design sprinta tako priljubljena in uporabna?
✔️ Snovalec ideje dobi takojšnjo povratno informacijo s strani končnih uporabnikov,
✔️ podjetje tako prihrani čas in denar, potreben za testiranja,
✔️ kupci pa na trgu izbirajo med izdelki in storitvami z boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vrednostjo
Vabimo vas, da se udeležite tudi drugih delavnic Kompetentne Slovenije. V marcu 2020 napovedujemo:
- 24. 3. 2020 bo Nilima Bhat na predavanju »The Heroic Journey of Leaders for the Future« orisala model za voditelje prihodnosti. Takšen, ki obnavlja manjkajoči ženski arhetip v vodstvu; to je generativno, sodelovalno, ustvarjalno, empatično. V indijski jogijski tradiciji so te lastnosti povezane s Shakti (Shakti Leadership ali sprejemanje ženstvene in moške moči v poslu), neomejenim virom ustvarjanja, preživljanja in preobrazbe, ki spodbuja vse. Prijava
- 26. 3. 2020 - Prof. dr. Satoshi Tsujimoto, izvršni direktor podjetja Nielsen, ki se ukvarja z nevromarketingom oziroma z zagotavljanjem razumevanja potrošniških navad in nevroznanostjo, bo na predavanju »Lift creative ROI with neuroscience: winnning with consumers in the age of distraction« predstavil kako na podlagi izsledkov nevroznanosti svetuje strankam pri rasti in zaželenosti njihovih blagovnih znamk. Po predavanju boste vedeli, zakaj se v določenih situacijah odločamo za nakup na način, kot se odločamo. Prijava
Napovednik prihajajočih delavnic najdete tukaj.
Delavnice v okviru Kompetentne Slovenije sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.