Zaposleni / Delodajalci / Novice / 16 Mar 2022

Kaj smo se naučili o digitalnem marketingu?

V sklopu programa KOC 3.0 in Kompetentne Slovenije smo kot del serije delavnic na temo digitalnega marketinga, organizirali tudi spletni usposabljanji »Kako se lotiti Instagram oglaševanja« in »Uporaba YouTube in YouTube oglaševanja«, ki sta jih izvedli predavateljici iz podjetja Red Orbit. Zaradi izjemnega interesa bomo delavnice na temo digitalnega marketinga v aprilu ponovili.

2. marca 2022 je potekala prva delavnica o Instagram oglaševanju, ki jo je je izvedla Saša Špiler, specialistka za plačano oglaševanje, ki skrbi za digitalne strategije, načrtovanje in izvajanje marketinških kampanj, oglaševanje prek digitalnih kanalov in nastopov na družbenih omrežjih.

Udeleženci so se na štiri urni delavnici seznanili s prednostmi oglaševanja na Instagramu in kako začeti z Instagram oglaševanjem (oglaševanje prek Instagrama ali Facebook Ads Managerja). Spoznali so Instagram Shopping – kaj to je, kako si s tem lahko pomagajo pri oglaševanju in kaj potrebujejo za njegovo implementacijo. Predavateljica je predstavila še cilje kampanj in povezave s prodajnim lijakom, kako strukturirati kampanje, izbirati občinstvo ter oglasne formate. Udeležencem so bili predstavljeni tudi primeri dobrih praks in prikazi praktičnih primerov v Instagram oglaševanju ter predstavitev novosti.

Vsi udeleženci delavnice so pohvalili predavateljico in njeno podajanje uporabne vsebine preko interaktivnih spletnih orodij za kviz in razdelitev v "online" sobe, kjer so po skupinah reševali izbrano nalogo in kasneje rešitev tudi predstavili ostalim udeležencem za izmenjavo znanja.

Druga delavnica z naslovom »Uporaba YouTube in YouTube oglaševanja« pa je potekala 10. marca 2022 in jo je izvedla Tanja Golčman, specialistka za plačano oglaševanje, del Red orbit oglaševalskega oddelka, ki skrbi za doseganje zastavljenih oglaševalskih ciljev partnerjev ter odkriva nove načine optimizacije in izboljšave digitalnih kampanj.

Na delavnici so bile predstavljene prednosti oglaševanja na Youtube omrežju. Predavateljica je delila svoje znanje od prvega koraka dalje. Najprej kako začeti z Youtube oglaševanjem (Google Ads platforma, Youtube kanal, povezava računov), nato je predstavila tipe video kampanj in različnih formatov ter povezavo s prodajnim lijakom, preko praktičnega prikaza strukturiranja kampanj do izbire občinstev ter postavitve custom občinstev. Udeleženci so lahko dobili konkretne informacije, kako postaviti svojo prvo kampanjo. V delu po odmoru pa so bili predstavljeni še primeri dobrih praks in prikazi praktičnih primerov video oglasov ter novosti s tega področja.

Tudi ta delavnica je bila izjemno interaktivna, kot vse do sedaj izvedene v sklopu digitalnega marketinga.

Udeleženci vseh izvedenih usposabljanj v seriji delavnic oglaševanja na družabnih omrežjih so se strinjali, da je digitalni marketing trenutno najmočnejše in najučinkovitejše orodje za rast podjetja, ustvarjanje zvestih strank in pridobivanje novih kontaktov ali nakupov.

NAPOVEDNIK NOVIH DELAVNIC

Zaradi velikega zanimanja za tovrstne delavnice in pozitivne odzive udeležencev, v aprilu pripravljamo ponovitev delavnic: Uporaba LinkedIn in Linkedin oglaševanje, Kako se lotiti Facebook oglaševanja, Uporaba YouTube in YouTube oglaševanja ter Kako se lotiti Instagram oglaševanja. Lepo vabljeni k prijavi.

NAPOVEDNIK OSTALIH DELAVNIC

Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani