Z delavnicami Kompetentne Slovenije, ki jih sklad izvaja v okviru programa Kompetenčni centri za razvoj kadrov, si prizadeva v kar največji meri odgovoriti trenutnim potrebam po usposabljanju zaposlenih ter slediti trendom, ki jih narekuje gospodarstvo. Metka Pal je udeležencem, kot sama pravi, »pomagala, da lažje vzbudijo POZORNOST pri stranki, ter dosežejo dovolj SOGLASIJ, da stranka svoj DENAR pusti pri njih«. Vsebina delavnice je bila glede na trenutne razmere in napovedi razmer zelo aktualna. V času, ko so tudi prodajni stiki omejeni, je še toliko bolj pomembno zaključevanje, saj mora vsak prodajnik po poslovnem razgovoru kristalno jasno vedeti, zakaj je bil uspešen in zakaj ni bil uspešen. Prodajni pogovor se velikokrat konča tako, da stranka odgovori:
“Bomo še premislili”,
“pošljite nam ponudbo po mailu”,
“veste moram vprašati direktorja, on odloča (ženo ,moža, otroke ...)”,
“predrago je, koliko popusta pa lahko še dobimo?”
“se bomo še vrnili”, “vas bomo poklicali” …
Metka Pal pa nalije čistega vina in pravi: »saj veste, nikoli se ne vrnejo in nikoli ne pokličejo nazaj!«. Udeleženci delavnice so skozi praktične primere osvojili bistveno razliko med prodajanjem in zaključevanjem.
Metka Pal je specialistka za zaključevanje prodajnih pogajanj. Njene stranke so tisti prodajniki, komercialisti, podjetniki in managerji, ki so spoznali, da je ključ uspeha v tem, da vedo, da se vedno da nekaj narediti. Udeležence je navdušila s praktičnim znanjem in trdnim prepričanjem v zaključevanje prodaje.
Objavili smo tudi seznam novih delavnic, ki ga sproti osvežujemo.
Program sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.