Novice ASI+ / 26 May 2025

Podjetja - za usposabljanja starejših zaposlenih je na voljo 7 milijonov evrov

Sklad je 23. maja 2025 v okviru projekta Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti (ASI+) objavil razpis za usposabljanja starejših zaposlenih starih 50 let in več. Podjetjem je na voljo 7 milijonov evrov za podporo pri oblikovanju in uveljavljanju strategij in/ali načrtov ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc. Vloge je možno oddati do 23. junija 2025.

Na sliki sta logotipa I feel Slovenia in Sofinancira Evropska unija.

Intenzivno staranje prebivalstva in pomanjkanje delovne sile je dejstvo, zato je vlaganje v razvoj starejših zaposlenih nujno.

S tem namenom je sklad objavil Javni razpis za podporo podjetjem pri oblikovanju in uveljavljanju strategij in/ali načrtov ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc, kot priložnost za prilagajanja kadrovske politike posameznega podjetja na te spremembe. Tako želimo spodbuditi podjetja k učinkovitemu upravljanju starejših zaposlenih, h krepitvi njihovih kompetenc in spodbujanju podaljševanja delovne aktivnosti. Vključeni starejši zaposleni morajo na dan objave razpisa izpolnjevati starostni pogoj, da so stari 50 let in več.

Cilji javnega razpisa so:

  • podpora podjetjem pri priprava strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih,
  • krepitev kompetenc starejših zaposlenih, zlasti s področja digitalizacije in zelenega prehoda,
  • večja pripravljenost posameznikov za podaljševanje delovne aktivnosti.

Posamezni prijavitelj bo upravičen do sofinanciranja največ do višine zneskov:

Velikost podjetja vlagatelja

Najvišji znesek sofinanciranja v EUR

sklop A

sklop B

Veliko podjetje

2.000

50.400

Srednje podjetje

1.500

36.000

Malo podjetje

1.000

18.000

Mikro podjetje

/

5.400


Prijavitelji, ki lahko prejmejo sredstva:

  • so registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji po Zakonu o gospodarskih družbah ali po Zakonu o zadrugah in so vpisane v poslovni/sodni register vsaj 12 mesecev pred dnevom objave javnega razpisa ASI+;
  • imajo na dan objave javnega razpisa ASI+ vsaj tri zaposlene, ki so stari 50 let in več;
  • z zaprošenimi sredstvi ne bo presegli dovoljenega zneska za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«, ki jih je prejemnik prejel v obdobju zadnjih treh let.

Podjetja bodo aktivnosti izvajala v letih 2025 in 2026.

Rok za oddajo vlog

Vloga mora biti oddana v papirni obliki na obrazcu vloga, ki je del razpisne dokumentacije tega javnega razpisa. Obrazec Vloga z izjavo je dostopen izključno na ePortalu sklada. Vlagatelj podatke na obrazcu izpolni elektronsko, po izpolnitvi vlogo natisne, zakoniti zastopnik jo lastnoročno podpiše in žigosa.

Informativne delavnice

Izvedli bomo tri spletne informativne delavnice:

  • v ponedeljek, 2. 6. 2025 ob 10. uri (PRIJAVA),
  • v četrtek, 5. 6. 2025 ob 10. uri (PRIJAVA) in
  • v ponedeljek, 9. 6. 2025 ob 10. uri (PRIJAVA).

Predstavljena bo vsebina javnega razpisa, način oddaje vloge ter dana možnost za morebitna dodatna vprašanja. Obvezna je prijava.

Kontakt:

Za kakršna koli dodatna pojasnila ali ob morebitnih tehničnih težavah se lahko prijavitelji obrnejo na sklad v ponedeljek, torek in četrtek od 9.00 do 14.30 ure, v sredo od 9.00 do 16.00 ure ter v petek od 9.00 do 13.30 ure po telefonu 01 / 434 15 10 ali po e-pošti asi@sklad-kadri.si.

Celotna razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani sklada.

Javni razpis sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani