Zaposleni / Delodajalci / Novice / 18 Jun 2021

S srečanji KompetentKAFE nadaljujemo v avgustu

V sklopu Kompetentne Slovenije smo v mesecu maju in juniju uspešno izvedli 6 spletnih srečanj imenovanih KompetentKAFE, ki se jih je udeležilo več kot 60 udeležencev. Srečanja so potekala kot moderirano skupinsko delo, s poudarkom na deljenju dobrih praks.

Za nami je 6 spletnih srečanj KompetentKAFE. Na njih smo obravnavali različne HR tematike:

  • #1 - Začeli smo z dobrimi praksami, izzivi in priložnostmi vodenja v času dela od doma. To je bilo prvo srečanje, ki ga je moderirala Dragana Prijanovič iz Inštituta Olos. V goste je povabila Vanjo Hrovat, predsednico uprave podjetja GENERALI zavarovalnica, d.d., ki je predstavila dobre prakse in izzive, s katerimi so se soočali v podjetju. Ugotovili smo, da bomo tudi v prihodnje vsaj deloma obdržali možnost dela od doma. Več ...


  • #2 - Nadaljevali smo 19. maja 2021 s spletnimi usposabljanji pred, med in po epidemiji, srečanje pa je moderirala Dragana Prijanovič iz Inštituta Olos. Svojo dobro prakso sta delili Simona Torkar Flajnik, vodja službe Izobraževanje in razvoj kadrov v podjetju Krka d.d. ter Zala Slana, HR Business Partner v podjetju GENERALI zavarovalnica, d.d. Ugotovili smo, da bomo tudi v prihodnje vsaj deloma obdržali usposabljanja na daljavo. Veliko pa bo tudi hibridnega načina (nekaj on-line, nekaj v živo). Več ...


  • #3 - Ob virtualni kavi smo 26. maja 2021 debatirali na temo spletnega komuniciranja finančnih pričakovanj v zaposlitvenem procesu, srečanje pa je moderirala Anja Žibert (Free Human Spirit). Dobro prakso je delila Urška Pečnik, finančna direktorica. Izmenjali smo dobre prakse večji in manjših podjetij, tistih z uokvirjenim plačnim sistemom kot tudi tistih brez.


  • #4 - KompetentKAFE smo nadaljevali tudi v juniju. 2. 6. 2021 smo s Tino Kastelic (Kompetenca) in Alenko Arlič govorili o dobrih praksah on-boardinga ter kako so podjetja »reševala« izziv on-line on-boardinga ali organizacijske resocializacije v času epidemije. Vsi smo bili enotni, da je odličen on-boarding dobra podlaga za nadaljnje delo s kadri.


  • #5 - Z dr. Sabino Đuvelek (#uporabna psihologija) in Tilnom Abrahamom, vodjem interne mreže coachev na Petrol d.d. smo 9. junija ugotovili, da interni coachi s stalno prisotnostjo v podjetju pripomorejo k večji stroškovni učinkovitosti, delujejo v skladu s strategijo podjetja, omogočajo višjo odzivnost zaradi takojšnje povratne informacije. Nenazadnje pa pripomorejo k bolj učinkovitemu sistemu razvoja zaposlenih. Več ...


  • #6 - Set spletnih srečanj smo zaključili na temo psihološke varnosti in s tem v povezavi vodenja hibridnih timov, ki je prišlo do izraza ravno v času epidemije. Srečanje je moderiral Jan Kovačič (#uporabna psihologija) in v goste je povabil Manico Šegš (Telekom Slovenije). Prikazala sta dobre primere in kako z vzpostavitvijo temeljev psihološke varnosti dosegamo in osmišljamo namen in cilje skupine, podjetja.


Ponosni smo, da nam je s skupnimi močmi uspelo:

  • Izvesti 6 spletnih srečanj z 6 izvrstnimi moderatorji.
  • V goste povabiti 7 odličnih gostov, ki so delili primere dobrih praks. Obenem pa smo slišali še veliko vaših dobrih praks.
  • S temami in gosti k udeležbi privabiti več kot 60 udeležencev iz več kot 60 različnih podjetij in organizacij.

Z veseljem vam sporočamo, da s spletnimi srečanji nadaljujemo v drugi polovici avgusta. Katere tematike bomo obdelali, naj zaenkrat ostane še skrivnost.

NAPOVEDNIK DOGODKOV

Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani