Izvajanje projekta je temeljilo na timskem pristopu izvajalcev projekta med študentkami različnih smeri študija in pedagoškima mentoricama s Pedagoške fakultete UL ter strokovno mentorico in učitelji s partnerske inštitucije, OŠ Franceta Bevka Ljubljana.
Cilj projekta je bil zasnovati, izvajati in evalvirati program sistematičnega timskega spodbujanja in razvijanja sodelovalnih in drugih socialnih spretnosti ter uravnavanja lastnega učenja v smeri opolnomočenja vključenih učencev, da bodo ti lažje napredovali na socialnem, motivacijskem in učnem področju. Zaradi epidemije Covid-19 in zaprtja šol spomladi 2020 so namesto prvotno načrtovanega programa vse aktivnosti zasnovali na način, da jih je bilo možno izvajati na daljavo: starši doma z otroki, učitelji z učenci med šolanjem na daljavo ali starejši učenci samostojno.
Aktivnosti so namenjene celotni osnovnošolski populaciji in segajo na različna predmetna področja. V času zaprtja šol so aktivnosti ponudili v uporabo partnerski inštituciji prek spletne strani, ki so jo izdelali v ta namen: http://sipkprojektpef2020.splet.arnes.si/.
Pripravili so tudi zgibanki za učence in starše, v katerih so obema ciljnima skupinama predstavili sodelovalno učenje, njegove prednosti in usmeritve za uporabo tega pristopa. Za učitelje pa so poleg predstavitve sodelovalnega učenja pripravili tudi obsežno gradivo z utemeljitvami sodelovalnega učenja in vsemi zbranimi aktivnostmi, ki so jih pripravili v okviru projekta. S pripravljenimi gradivi so uspeli ozavestiti učitelje, učence in starše o pomembnosti sodelovalnega učenja in vrstniške pomoči.
Čeprav jim je epidemiološka situacija onemogočila, da bi večino aktivnosti izvedli neposredno v lokalnem okolju na partnerski inštituciji, je večina srečanj projektnega tima in ožjih timov potekala na daljavo, so sodelujoče študentke v projektu razvijale številne kompetence, ki jih pred pojavom epidemije nismo mogli predvideti, npr. kompetenco poučevanja na daljavo in obvladovanje IKT v pedagoškem procesu.
Sodelujoči v projektu, zlasti študentke, so v okviru projekta razvijali spretnosti timskega dela, profesionalnega reflektiranja, ustvarjalnega timskega in individualnega načrtovanja, fleksibilnega prilagajanja in komunikacije.
Vabljeni k ogledu tudi preostalih projektov.
Program ŠIPK sofinancirata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.