Ko se odločamo za prvo zaposlitev ali menjavo delodajalca, je vedno bolj pomemben ugled podjetja. Ljudje želijo zagotovilo, da se bodo na delovnem mestu počutili dobro, da so odnosi v ekipi urejeni in da bo podjetje prispevalo k njihovem osebnem in poslovnem razvoju. Močna blagovna znamka podjetja ima konkretne učinke, med drugim vodi v bolj kakovostne prijave na prosta delovna mesta, zmanjšuje stroške rekrutacije in zviša stopnjo zadržanja zaposlenih.
Na e-usposabljanju je predavateljica govorila o grajenju strategije in komuniciranju blagovne znamke delodajalca, kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj jo potrebujemo. Vse to pa je bilo obogateno z najnovejšimi raziskavami, kako je COVID-19 vplival na pričakovanja zaposlenih in s tem na aktivnosti podjetij pri upravljanju blagovne znamke delodajalca v skladu z zastavljeno strategijo.
Primer dobre prakse je na e-usposabljanju predstavila gostja Lucija Jazbinšek, ki je v informacijskem podjetju Adacta d.o.o. zadolžena za upravljanje pozitivne blagovne znamke podjetja ter iskanje in selekcijo ključnih kadrov.
Skozi celoten potek e-usposabljanja so udeleženci sodelovali s pomočjo anketnih vprašanj in s timskim reševanjem nalog in tako pridobili nove inovativne ideje.
Udeleženci so bili z usposabljanjem zelo zadovoljni. Posebej so pohvalili, da je bilo usposabljanje interaktivno, usmerjeno v praktične primere, reševalo se je aktualne izzive, sama snov pa je bila podana jasno in razumljivo.
Delavnico sta sofinancirala Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.