Elektronsko poslovanje SVZI.Net

Elektronsko poslovanje SVZI.net je varna spletna storitev in ponuja kar nekaj prednosti pred klasičnim papirnim izpolnjevanjem in oddajanjem obrazcev. 

Elektronske obrazce je možno oddati kadarkoli, elektronsko pa so vročene tudi odločbe. Poleg tega elektronsko poslovanje strankam omogoča hiter in učinkovit vpogled v podatke, ki so zanje relevantni, preprosto izpolnjevanje in varno izmenjavo dokumentov, prav tako pa hitrejšo, lažjo in varnejšo komunikacijo organa in stranke. Elektronsko poslovanje je za določene vzpodbude predpisano kot obvezno, enako velja tudi za nadomestno izpolnitev kvote. 

Svetujemo vam, da pred prvo uporabo preberete spodnja navodila.

Pomembno OBVESTILO glede delovanja SVZI.net

Vstopite v aplikacijo Elektronsko poslovanje SVZI.net 

Za uporabo SVZI.net ne potrebujete posebnih programov:

  • dovolj je spletni brskalnik,
  • elektronski naslov za prejem elektronske pošte,
  • digitalno potrdilo – lahko uporabite tistega, ki ga uporabljate za dostop do elektronske banke v podjetju ali za elektronsko oddajo osebne dohodninske napovedi,
  • omogoča enostavno in hitro izpolnjevanje obrazcev,
  • obrazec je že izpolnjen s podatki o delodajalcu,
  • omogoča izvajanje računskih operacij v okviru obrazca,
  • onemogočen je vnos napačnega tipa podatkov,
  • opozarja na manjkajoče podatke,
  • zagotavlja sledljivost oddanim elektronskim obrazcem.


Uredba o določitvi kvote določa, da sklad s strankami posluje izključno elektronsko preko SVZI.net glede uveljavljanja naslednjih pravic:

  • nagrada za preseganje kvote,
  • oprostitev plačila prispevkov,
  • nadomestna izpolnitev kvote,
  • izplačila nagrad za preseganje kvote,
  • izplačila subvencij plač za invalide.


Za lažjo uporabo SVZI.net bodo v pomoč naslednja pojasnila:

1. Pridobite digitalno potrdilo za uporabnika

Če uporabnik, ki bo pooblaščen za SVZI.net, še nima digitalnega potrdila, ga pridobi pri eni od pooblaščenih certifikatskih agencij:

Ustrezno digitalno potrdilo lahko dobite v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, na upravni enoti, na Finančni upravi RS, bančni enoti NLB in v prijavnih službah poslovalnic bank.


Zakaj pooblaščenec potrebuje digitalno potrdilo?

Digitalno potrdilo zagotavlja visoko stopnjo varnosti pri elektronskem poslovanju. Torej pravno varnost vseh sodelujočih, skladno z zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje in elektronski podpis ter prepoznavo pooblaščenega uporabnika.


Kako preverim, ali pooblaščenec že ima digitalno potrdilo?

V spletnem brskalniku (na primer Internet Explorer):

  • izberite Orodja | Internetne možnosti,
  • na zavihku Vsebina kliknite Potrdila,
  • na seznamu digitalnih potrdil poglejte, ali je digitalno potrdilo pooblaščenca na seznamu.


2. Izpolnite obrazec za pooblastitev uporabnika 

Pred prvim vstopom na SVZI.net se morate registrirati oziroma pooblastiti uporabnika (pooblaščenec), ki bo delal v vašem imenu. Podjetje lahko pooblasti pooblaščenca znotraj svojega podjetja (pooblaščenec je zaposlen v podjetju), lahko pa pooblastite osebo, zaposleno v drugem podjetju (na primer v računovodskem servisu), ki bo delala v vašem imenu.

Izpolnite obrazec Obrazec za določitev pooblaščenca za posredovanje podatkov, ki ga najdete na naši spletni strani pod rubriko Obrazci  in ga pošljite na naslov sklada po klasični pošti. S tem obrazcem se kot delodajalec registrirate za vstop do SVZI.net, določite pooblaščenca in istočasno podpišete izjavo o posredovanju in varovanju podatkov.

Vaš izpolnjeni obrazec bomo obravnavali najpozneje v 30 dneh, ko bomo na elektronski naslov pooblaščenca poslali sporočilo o odobritvi uporabe. Uveljavitev posameznih vzpodbud poteka izključno elektronsko, preko SVZI.net, in je vezana na določene roke. Da lahko stranke pravico uveljavijo v rokih, je njihova ažurnost pri izpolnjevanju in pošiljanju obrazca nujna.

Opozarjamo, da na podlagi pomanjkljivo izpolnjenih obrazcev, ne bo mogoče registrirati pooblaščenca. Izpolnjen obrazec pošljete po klasični pošti.

SVZI.net lahko uporabljate takoj po prejemu sporočila na vaš elektronski naslov, ki ste ga vpisali na obrazec.

Pred izpolnjevanjem na spletni strani za preverjanje digitalnega potrdila preverite, katere podatke iz nameščenega digitalnega potrdila morate vpisati v obrazec. To storite tako, da kliknite na povezavo STRAN ZA PREVERJANJE in na obrazec prepišite naslednje podatke:

  • elektronski naslov,
  • izdajatelja digitalnega potrdila in
  • enolično oznako.

Pred prvo uporabo SVZI.net je potrebno vaš računalnik pripraviti za delo z elektronskimi obrazci. Poleg spletnega brskalnika (mi smo vzeli za primer spletni brskalnik Internet Explorer) potrebujete še opremo, ki si jo lahko preprosto namestite sami. 

Nastavite spletni brskalnik Internet Explorer. Namestite programsko komponento CreaSign.

1. Nastavite spletni brskalnik Internet Explorer

Pred prvo uporabo SVZI.net je potrebno vaš računalnik pripraviti za delo z elektronskimi obrazci. Spletno mesto SVZI.net je potrebno dodati med zaupanja vredna spletna mesta.

Slovenska različica brskalnika

  • Izberite Orodja | Internetne možnosti.
  • Na zavihku Varnost izberite področje Zaupanja vredna mesta.
  • Izberite Mesta.
  • V pogovornem oknu Zaupanja vredna mesta vpišite »https://www.svzinet.si« v polje Dodaj to spletno mesto v področje in izberite Dodaj.



Če uporabljate Internet Explorer 7.0 ali Internet Explorer 8.0, morate izvesti še naslednjo nastavitev:

  • Izberite Orodja | Internetne možnosti.
  • Na zavihku Varnost izberite področje Zaupanja vredna mesta.
  • Z drsnikom pod Raven varnosti za to področje postavite vrednost na Nizka.



Angleška različica brskalnika

  • Izberite Tools | Internet options.
  • Na zavihku Security izberite področje Trusted sites.
  • Izberite Sites.
  • V pogovornem oknu Trusted sites vpišite »https://www.svzinet.si« v polje Add this website to the zone in izberite Add.



Če uporabljate Internet Explorer 7.0 ali Internet Explorer 8.0, morate izvesti še naslednjo nastavitev:

  • Izberite Tools | Internet options.
  • Na zavihku Security izberite področje Trusted sites.
  • Z drsnikom pod Security level for this zone prestavite vrednost na Low.


 

 

2. Namestite programsko komponento CreaSign

Elektronski obrazci so zaščiteni z elektronskim podpisom. Programska komponenta za izvajanje in preverjanje elektronskega podpisa CreaSign omogoča uporabniku preprosto in varno izpolnjevanje ter oddajo elektronsko podpisanih obrazcev. Prosimo, da si namestite komponento CreaSign pred prvo uporabo sistema. V nasprotnem primeru se bo komponenta samodejno namestila pred prvim izpolnjevanjem elektronskega obrazca.

Dodatna pojasnila pa lahko najdete tudi med pogostimi vprašanji in odgovori glede elektronskega poslovanja SVZI.net.


Novice

Težave pri uporabi potrdil SIGEN-CA, SIGOV-CA pri dostopu do SVZI.net

Obveščamo vas, da imajo uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije (potrdila izdana pred 1. 7. 2016), zaradi zadnje Microsoft-ove posodobitve, težave z vstopom v aplikacijo za elektronsko poslovanje SVZI.net, namenjeno delodajalcem, ki zaposlujejo invalide....

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani