Zaposleni / Delodajalci / Posamezniki / Novice / 20 Nov 2020

Se še zmeraj sprašujete ali je LinkedIn v 2021 za vas pravi kanal?

Ekipa KOC 3.0 je 13. in 16. novembra 2020 izvedla on-line delavnici na temo LinkedIn oglaševanja, ki je po Facebooku drugo najpomembnejše socialno omrežje po mnenju marketingašev.

Generiranje novih poslovnih kontaktov in potencialnih strank je za vsako podjetje ključnega pomena, v B2B industrijah pa je to običajno zaradi dražjih produktov in večjega psihološkega, tehnološkega in finančnega tveganja to še dodaten izziv. Še posebej v času Covida-19, ko so praktično obstali vsi večji dogodki, na katere so se tradicionalno zanašala B2B podjetja.

LinkedIn podjetjem s svojo, več kot 610-milijonsko bazo uporabnikov nudi idealno okolje, da dosežejo ključne odločevalce direktno in to v trenutku, ko so le ti v "business mindsetu" in so odprti za nove priložnosti ter jih pretvorimo v kontakt, ki ga lahko nato naprej negujemo. Prav tako pa je LinkedIn edino socialno omrežje, kjer kot uporabniki vestno posodabljamo in odprto delimo svoje poklicne kompetence, kar oglaševalcem / podjetjem zagotavlja natančno in izjemno relevantno ciljanje pravih uporabnikov, ki jim ni na razpolago na nobeni drugi platformi.

Ciljamo lahko po nazivu delovnega mesta, po industrijah, člane določenih LinkedIn skupin, po velikost podjetja, obiskovalce naše spletne strani, hkrati pa lahko vse te kombinacije plastimo eno na drugo, da dobimo zares nišna in hiper-ciljana občinstva.

Zraven poslovnega konteksta in možnosti izjemno natančnega ciljanja pa platforma zagotavlja tudi izjemno merljivost rezultatov, da lahko vsako podjetje samo presodi, ali je se je investicija v oglaševanje izplačala.

LinkedIn za generiranje novih kontaktov B2B marketingu uporablja več kot 89 % marketingašev in prodajnih ekip in 62 % jih trdi, da jim uspešno prinaša nove kontakte - skoraj 2-krat več, kot naslednji največji socialni kanal, preko katerega podjetja pridobivajo kontakte. Še dodatno, 75-79 % uporabnikov, ki so se odločili za nakup B2B produkta ali storitve zagotavlja, da so vsebine, ki jih je podjetje objavljalo na LinkedInu imele pozitiven vpliv na nakupno odločitev.

Vir: Pixabay

Se še zmeraj sprašujete ali je LinkedIn v 2021 za vas pravi kanal? Kot je svetoval Jure Veber iz podjetja Red Orbit, ki je izvedel delavnico LinkedIn oglaševanje, »organsko ali plačano, prisotnost je absolutna nuja, plačano oglaševanje pa lahko generiranje novih kontaktov samo pospeši in razbremeni vašo interno prodajno ekipo!«

Napovednik prihajajočih delavnic Kompetentne Slovenije si lahko ogledate tukaj.

Delavnico sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.


Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana gp@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani