Zaposleni / Delodajalci / Dogodki / 13 Jan 2022

25. januar, 4. in 11. februar 2022 - Priprava in spremljanje kazalnikov uspešnosti (KPI) v prodajnih ekipah

V sklopu Kompetentne Slovenije vas vabimo na e-delavnico »Priprava in spremljanje kazalnikov uspešnosti (KPI) v prodajnih ekipah«, ki jo bo izvedel Davor Fabčič. Delavnica je namenjena tistim, ki se šele srečujete z uvedbo KPI-ja v svoja podjetja.

KDAJ: 25. januar uvodno virtualno srečanje ob 12. do 13. ure ter spletna delavnica 4. in 11. februarja od 8:30 do 11:30 ure

KJE: delavnica bo potekala preko spleta - povezavo boste prejeli na vaš e-naslov nekaj dni pred delavnico

CILJI DELAVNICE:

  • udeležencem omogočiti vzpostavitev sistema KPI-jev;
  • sposobnost analize in boljše razumevanje verige vzrok-posledica v prodajni ekipi in pri posameznih prodajnikih;
  • pogled v prihodnje posledice napačnih oz. pravilnih današnjih odločitev ter katere KPI-je uporabiti;
  • razumevanje, kaj morate v svojem prodajno managerskem odločanju spremeniti danes, da boste izboljšali prodajne rezultate jutri;
  • povečate uspešnost svojega prodajnega vodenja.

METODA DELA:

  • uvodno virtualno srečanje („vkrcanje“ v virtualno učilnico - 25. januar 2022),
  • interaktivna virtualna treninga preko aplikacije Adobe Connect.

Delavnica je namenjena tistim, ki se šele srečujete z uvedbo KPI-ja v svoja podjetja. Tisti, ki že imate vzpostavljen sistem spremljanja KPI in si želite nadgraditi znanje, pa vas vabimo na delavnico Analiza in nadgradnja obstoječih kazalnikov uspešnosti v prodajnih ekipah.

PRIJAVA BO KMALU ODPRTA.

Delavnice se lahko udeleži le 1 oseba iz istega podjetja!

O IZVAJALCU

Davor Fabčič je svetovalec za prodajno in vodstveno uspešnost ter uvajanje rezultatsko usmerjenih sprememb v podjetjih. Je strokovnjak na področjih oblikovanja rešitev za stranke, upravljanja ključnih kupcev in razvoja prodajno managerskih kompetenc. Pri sedanjem delu mu pomagajo bogate izkušnje iz projektov v industrijski, IKT, finančni, farmacevtski in storitveni dejavnosti v Sloveniji kot tudi v mednarodnem okolju. Preden se je pridružil Mercuri International je 9 let opravljal vloge vodenja prodaje in vodenja ključnih kupcev. V hitro rastočem storitvenem podjetju je sodeloval tudi pri strateški zasnovi in uspešnem pozicioniranju vodilne blagovne znamke. Funkcijo vodenja Mercuri International v vlogi direktorja uspešno opravlja od leta 2008, 10 let po tem, ko se je pridružil podjetju.

NAPOVEDNIK OSTALIH DELAVNIC

Delavnico sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kontakti

Dunajska 20, 1000 Ljubljana info@sklad-kadri.si

Vsi kontakti
Na vrh strani