- Navigacija
- Spodbujanje vključevanja zaposlenih, katerih zaposlitev je ogrožena – SPIN 2.0
- Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti - ASI+
- Programi 2021–2027
-
O razvoju kadrov
-
Zaključeni programi 2014–2020
- Razpisi 2014–2020
- Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI)
- Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC)
- Povezava sistema poklicnega in strokovnega izobraževanja s potrebami trga dela (PUD)
- Vključevanje oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela (SPIN)
- Sofinanciranje izobraževanja in usposabljanja za dvig izobrazbene ravni (DIR)
- Študentski inovativni projekti za družbeno korist (ŠIPK)
- Po kreativni poti do znanja (PKP)
- Neformalno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih (NIUZ)
- Kompetenčni center za razvoj kadrov v lesni industriji (KOCles)
- Kompetenčni center za design management (KCDM 3.0)
- Kompetenčni center za design management (KCDM 2.0)
- Prometej
- Štipendije za deficitarne poklice - ESS
-
Zaključeni programi 2007–2013
- Popestrimo šolo
- Praktično usposabljanje z delom (PUD)
- Po kreativni poti do praktičnega znanja (PKP)
- Sofinanciranje kadrovskih štipendij
- Mentorstvo za mlade (MM)
- Vseživljenjska karierna orientacija (VKO)
- Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC)
- Sofinanciranje izobraževanj in usposabljanj (UIZ)
- Sofinanciranje šolnin odraslim (ZIP)
"Vsak je svoje šole kovač"
S sloganom »Vsak je svoje šole kovač!« do višje izobrazbe odraslih
V prvi vrsti se je poudarjala vrednost in pomen izobrazbe, ki ga ima ta za razvoj karierne poti, ter izpostavljal koristi vseživljenjskega učenja in posameznikovega osebnega razvoja. Poleg tega je spodbujal odrasle, ki nimajo dokončane srednje šole ali bi želeli pridobiti nova znanja, da se ponovno vključijo v izobraževalni proces.
Promocijske aktivnosti so bile združene pod krovnim sloganom »Vsak je svoje šole kovač!«. Ta izobrazbo enači s srečo, torej nečim, kar si želi doseči vsak izmed nas. Hkrati pa geslo posameznika opolnomoči, saj zmožnost in odgovornost za pridobivanje potrebnih kompetenc postavi v njegove roke. Ključna sporočila promocijskih aktivnosti, ki so vključevala tako digitalno kot tudi klasično oglaševanje, so izhajale iz vsem dobro znanih vsebin, ki so povezane z izobraževalnim procesom v zgodnjih fazah življenja. Gre namreč za izštevanke, pesmi in pregovore, ki vzbujajo nostalgijo ter spominjajo na veselje in radovednost, s katerimi smo v otroštvu pristopali k osvajanju novega znanja.
Spodaj je navedenih nekaj primerov promocijskih materialov, ki so nastali tekom izvajanja programa.
Program sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.